Kontakta oss
Här finner du information om hur du kommer i kontakt med vår support- och serviceavdelning samt en del informationsmaterial som rör redKnows MiniFinder GPS-tracker.
Service & Support redKnows plus och abonnemangskunder
Har du frågor eller funderingar är du alltd välkommen att höra av dig till oss.
Vår support nås enklast via mail på support@vetel.se vardagar mellan 08.00-17.00.
Varför hänvisar ni primärt till mailsupporten?
Vi strävar hela tiden efter att kunna erbjuda så snabb och kvalitativ support som möjligt.
Med hjälp av bra IT-stöd arbetar vi nu för att effektivisera supporten så så att du, som användare av våra tjänster, ska få bästa möjliga service när du behöver den.
Utifrån hur supportbehovet ser ut hos Vetel AB idag så ser vi att det finns många fördelar med vårt nya E-postbaserade supportverktyg.
- Effektivitet – Kortare svarstider, högre tillgänglighet, bättre formulerade svar, och möjlighet för oss att göra en grundläggande utredning innan återkoppling.
- Dokumentation – Hjälper oss i uppföljning av ärenden och du som användare kan också följa utvecklingen av ditt ärende. Att vi får in denna dokumentation gör även att vi kan ta fram svarsmallar (då en del problem är återkommande)
- Utveckling – Med hjälp av vårt supportsystem kan vi också analysera data/inkomna ärenden och på så sätt ta fram bättre informationsmaterial samt förebygga eventuella framtida problem genom utveckling.
Kontakt Åteförsäljare och försäljning
Är du återförsäljare eller vill bli kund?
Vänligen hör av dig till oss på info@redknows.se